Reklamacije i povrati

Reklamacije

Ukoliko želite da izjavite reklamaciju u vezi sa bilo kojim proizvodom koji ste kupili putem našeg sajta, pogrešno obračunatom cenom ili nekim drugim nedostatkom, pozovite Leovit službu podrške na broj telefona +381 65 60 35 160, ili nam pošaljite e-mail na office@leovit.rs, ili nas kontaktirajte preko kontakt forme na strani „Korisnička podrška”. Sve što je potrebno da biste ostvarili svoje pravo na reklamaciju je dokaz o kupovini spornog proizvoda. Uz svaku pošiljku dobićete dokumentaciju koja vam može poslužiti kao dokaz o kupovini I zato je važno da je sačuvate sve do isteka roka trajanja utisnutog na ambalaži ili 18 meseci od utisnutog datuma proizvodnje koliko je prodavac odgovoran za nesaobraznost proizvoda, odnosno sve pre isteka roka trajanja navedenog na deklaraciji proizvoda. Molimo Vas da sačuvate originalnu ambalažu.

Kada nam izjavite reklamaciju, dužni smo da Vam potvrdimo prijem reklamacije i saopštimo broj pod kojim je zavedena u našoj evidenciji.
Dužni smo da Vam najkasnije u roku od 8 dana odgovorimo na reklamaciju. Važno je da znate da ćemo rok od 8 dana računati od trenutka kada nam pošaljete robu na dogovorenu adresu, jer tek po prijemu robe možemo da utvrdimo da li postoji nedostatak. Leovit sarađuje sa poštanskim operaterom PostExpress, preko kojih nam možete poslati proizvod na adresu koju ćemo Vam saopštiti po prijemu Vaše reklamacije. Naš odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo Vašu reklamaciju, izjašnjenje i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Ukoliko prihvatimo Vašu reklamaciju, dužni smo da je rešimo u narednih 15 dana. Ako postoje poteškoće u rešavanju reklamacije, tražićemo Vašu saglasnost za produženje roka za rešavanje.
Ukoliko ne prihvatimo Vašu reklamaciju (npr. ukoliko ste Vi sami doprineli nedostatku proizvoda ili su upotrebu vršila neovlašćena lica), Vi ćete snositi trošak slanja robe u oba smera.
Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju.
Ukoliko Vam je stigla oštećena pošiljka, molimo Vas da nam najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema proizvoda prijavite eventualna oštećenja nastala u transportu, nedostajanje nekih proizvoda ili pogrešno poslate proizvode. Primljenu robu ste dužni da proverite po preuzimanju od kurira i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko na ambalaži ima vidnih tragova oštećenja, savetujemo Vam da takvu pošiljku ne preuzimate.

O svim detaljima vezanim za nesaobraznost proizvoda, te o načinu na koji se reklamacija može rešiti, upoznajte se u odeljku Opšti uslovi gde su detaljnije objašnjena Vaša prava propisana Zakonom o zaštiti potrošača.
 

Povrati

Ukoliko ste se jednostavno predomislili i želite da vratite proizvod, to možete učiniti u roku od 14 dana od trenutka prijema pošiljke kontaktirajući nas putem telefona 065 60 35 160.
Važno je da znate da ste u tom slučaju dužni da snosite troškove povrata robe u oba smera.

Proizvod  koji vraćate mora biti u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova korišćenja sa svom pratećom dokumentacijom. Kontaktirajte našu službu podrške da biste dobili informaciju o adresi na koju treba da vratite artikal. Vaša obaveza je da ga vratite u roku od 14 dana od datuma kada ste nam dostavili zahtev ili nas na drugi način obavestili da odustajete od kupovine. Odgovorni ste za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan.
Mi ćemo vam najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema zahteva ili drugog vida obaveštenja vratiti uplaćen iznos. Uplatu iznosa možemo odložiti sve dok ne primimo robu koju nam vraćate ili dok nam ne pošaljete dokaz da ste nam poslali nazad robu. Očekivani rok za povrat sredstava je u tom slučaju od 7 do 10 radnih dana od trenutka prijema proizvoda.
Povrat novčanih sredstava zavisi od načina plaćanja:

  • ukoliko je narudžbina plaćena platnom karticom, povrat novca će se izvršiti refundacijom sredstava na karticu;
  • ukoliko je narudžbina plaćena na bilo koji drugi način (pouzeće, e-banking, uplatnica) novčana sredstva će biti uplaćena isključivo na tekući račun kupca, pa je neophodno da nam dostavite broj tekućeg računa e-mailom kako bismo nesmetano izvršili povrat sredstava.

Za više detalja, pogledajte naše Opšte uslove.